Algemene voorwaarden

1. Identiteit

Wij zijn Supermarktbezorgd.
Adres: Kooikersweg 353 H, 5224 AW 's-Hertogenbosch.
Webadres: www.supermarktbezorgd.nl

Voor vragen zijn we 7 dagen per week bereikbaar op: +31 6 12 27 91 19
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 22:00
Zaterdag van 11.00 tot 22.00 uur
Zondag van 13.00 tot 22.00 uur

E-mailadres: info@supermarktbezorgd.nl
KvK-nummer: 80343279
Btw-identificatienummer: NL8616.38.529.B01

Wanneer u gebruik maakt van de website of app bevestigd u dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en dat u deze zult volgen. Deze voorwaarden kunnen te allen tijde worden gewijzigd. Wanneer u gebruikt maakt van onze diensten na deze mogelijke wijzigingen gaat u akkoord met deze wijzigingen en bevestigd u dat u deze nieuwe voorwaarden zult volgen.

2. Algemeen

Behalve wanneer anders aangegeven gaat u middels het gebruik van de website akkoord met het toegezonden krijgen van e-mail voor doeleinden die volgens het bedrijf als relevant worden geacht. De website neemt geen verantwoording voor websites en services van derden die toegankelijk zijn via Supermarktbezorgd waarover Supermarktbezorgd geen controle heeft. Privacy statement Supermarktbezorgd houdt zich strikt aan de Wet bescherming persoonsgegevens en de nieuwe Europese richtlijnen. Supermarktbezorgd zal nimmer haar klanteninformatie aan derden beschikbaar stellen.

3. Persoonsgegevens

De persoonsgegevens worden bij een bestelling op Supermarktbezorgd doorgestuurd naar de supermarkt. De supermarkt heeft deze gegevens nodig om de bestelling in goede orde te faciliteren, Supermarktbezorgd verbindt zich er toe de verzamelde data in geen geval te verkopen, door te geven of te verhuren aan derden met het oog op commerciële doeleinden. Uitzondering op bovenstaande zijn verzoeken van de rijksoverheid.

4. Intermediair

Supermarktbezorgd is een intermediair tussen consument en supermarkt. Bij Supermarktbezorgd geven we uw bestelling door aan de supermarkt van uw keuze. Een bestelling via Supermarktbezorgd zal altijd binnen een aantal minuten aangeleverd worden bij de supermarkt. U ontvangt binnen enkele minuten een email met een bevestiging. Wanneer u een bevestiging per email ontvangt heeft de supermarkt uw bestelling ontvangen. Wanneer u geen bevestigings-e-mail ontvangt kunt u contact opnemen met de supermarkt. Supermarktbezorgd heeft geen invloed op de bezorging van uw bestelling en is enkel verantwoordelijk voor de aanlevering van de bestelling.

5. Aanbod

Supermarktbezorgd publiceert het aanbod namens de supermarkt op het Platform, overeenkomstig de door de supermarkt aangeleverde supermarktinformatie. Supermarktbezorgd aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de inhoud van het Aanbod en van de supermarktinformatie op het platform. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de supermarkt gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze aan waarheidsgetrouwe waargave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de supermarkt niet.

De supermarkt kan producten en drankjes aanbieden, die allergieën en intoleranties kunnen veroorzaken. Als een klant allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen, raden wij aan om telefonisch contact op te nemen met de supermarkt voor actuele allergeneninformatie voordat de bestelling wordt geplaatst.

6. Overeenkomst

De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de klant de bestelling definitief maakt door het klikken op de knop 'Nu bestellen' tijdens het proces van het plaatsen van een bestelling via het platform. Na ontvangst van de bestelling, zal Supermarktbezorgd de bestelling bevestigen op het doorgegeven e-mailadres van de klant. Indien de klant geen bevestiging ontvangt per mail, dient de klant contact op te nemen met de supermarkt. De overeenkomst kan alleen door de supermarkt worden uitgevoerd als de klant correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de bestelling. In verband met informatie over de status van zijn bestelling, dient de klant na het plaatsen van de bestelling telefonisch of per e-mail (zoals aangegeven bij het plaatsen van de bestelling) bereikbaar te zijn voor zowel de supermarkt als Supermarktbezorgd. Indien de klant kiest voor bezorging van de bestelling, dan dient hij aanwezig te zijn op het door de klant aangegeven bezorgadres om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen.

7. Ontbinding van de overeenkomst

In verband met de bederfelijkheid van het aanbod geldt dat de klant geen recht heeft om de overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen niet door de klant bij Supermarktbezorgd worden geannuleerd. Annulering van de bestelling door de klant bij de supermarkt is slechts mogelijk indien het supermarkt expliciet aangeeft dat annulering van de bestelling door de klant mogelijk is. De supermarkt heeft het recht de bestelling te annuleren indien bijvoorbeeld het aanbod niet meer beschikbaar is, de klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer, andere contactgegevens heeft opgegeven of in geval van overmacht. Indien de klant een valse bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de overeenkomst niet nakomt, dan kan Supermarktbezorgd of de supermarkt besluiten om toekomstige bestellingen van de betreffende klant te weigeren. Supermarktbezorgd heeft het recht om namens de supermarkt bestellingen te weigeren en overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de bestelling of de contactgegevens. Indien Supermarktbezorgd een bestelling annuleert die al betaald is, dan zal Supermarktbezorgd dat bedrag overboeken op de dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de klant schijnbaar valse of frauduleuze bestellingen plaatst, Kan Supermarktbezorgd hier aangifte van doen bij de politie.

8. Betaling

Op het moment dat de overeenkomst tot stand is gekomen, is de klant verplicht om de supermarkt te betalen voor de bestelling. Door de klant kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen met een online betaalmiddel via het platform. De supermarkt heeft Supermarktbezorgd geautoriseerd om namens de supermarkt de online betaling van de klant in ontvangst te nemen. De online betalingen vanuit de consument worden geïnd en verwerkt door paymentprovider Buckaroo B.V. en/of Mollie Holding B.V.

9. Klachtenafhandeling

Supermarktbezorgd is niet verantwoordelijk voor (wan)prestaties van de supermarkten die aangemeld zijn bij producten-bestellen-online. Bij geschillen tussen consument en supermarkten bemiddeld Supermarktbezorgd tussen beiden om tot een goede oplossing te komen. Eventuele klachten kunt u melden op: info@supermarktbezorgd.nl

10. Cookies

Op Supermarktbezorgd wordt gebruikt gemaakt van cookies. De cookies verhogen de gebruikersvriendelijkheid van de website. Tevens worden cookies gebruikt voor technisch functioneren van de Supermarktbezorgd website.

11. Aansprakelijkheid

Supermarktbezorgd accepteert echter geen enkele verantwoordelijkheid voor het niet functioneren van de website. Supermarktbezorgd alsmede deze overeenkomst vallen onder Nederlands recht.

12. Jouw afspraken met Supermarktbezorgd

De algemene voorwaarden zijn van toepassing als je de supermarktbezorgd-app (de "app") of de website www.supermarktbezogd.nl (de "website") gebruikt, en gelden ook voor alle informatie, diensten en leveringen die we via de app of de website aanbieden (de "diensten").

We kunnen de algemene voorwaarden wijzigen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra ze online (op deze plek) zijn aangepast en je een nieuwe bestelling bij Supermarktbezorgd plaatst.

Je kunt de supermarktbezorgd App gratis downloaden via de App Store van Apple of de Google Play Store. Door de app te downloaden verkrijg je een niet-exclusief, niet-overdraagbaar en niet-sublicentieerbaar recht om de app te gebruiken op je telefoon of tablet. Je mag de app niet deassembleren, decompileren of met reverse engineering uit elkaar halen.

De app en de diensten van Supermarktbezorgd kunnen van tijd tot tijd worden aangepast. Als we ooit zouden stoppen met het aanbieden van onze diensten dan eindigt ook je recht om gebruik te maken van je app.

We doen ons best om de app altijd up-to-date te houden, maar het kan heel soms gebeuren dat kenmerken van producten (denk aan prijs, uiterlijk en ingrediënten) niet kloppen. In dat geval geldt de informatie die op (de verpakking van) het product zelf staat, of de prijs die je in onze bestel- en betalingsbevestiging ziet staan. Aan vergissingen of fouten in ons aanbod zijn we niet gebonden. Mocht je een product niet meer willen hebben – en het gaat niet om een versproduct – dan nemen we het binnen 14 dagen zonder gedoe terug.

13. Jouw Supermarktbezorgd account

Bij het aanmaken van een account ben je zelf verantwoordelijk voor de informatie die je invoert juist en volledig is, dat de gegevens (alleen) jouzelf betreffen en dat je die gegevens up-to-date houdt.

Wij slaan je inloggegevens veilig op en zullen die nooit delen met anderen. Maar voor de rest ben je zelf verantwoordelijk voor het geheimhouden van je inloggegevens. Ook ben je zelf aansprakelijk voor het gebruik van je supermarktbezorgd-account. Dat betekent dat wij niet aansprakelijk zijn voor schade die je oploopt door onbevoegd gebruik van je supermarktbezorgd-account, behalve als die schade is ontstaan door aan ons toe rekenen omstandigheden.

Leeftijdsgrens

Om een Supermarktbezorgd-account aan te maken en bestellingen te plaatsen via de website of app, moet je 18 jaar of ouder zijn. Als we producten met alcohol komen bezorgen, dan kan onze bezorger bij twijfel over je leeftijd om legitimatie vragen. Die leeftijdscontrole geldt tot 25 jaar.

Als je geen 18 jaar of ouder bent, dan mag onze bezorger de alcoholhoudende producten in je bestelling helaas niet afgeven. Als je niet thuis bent – en we de boodschappen in overleg hebben achtergelaten voor je deur of in de tuin – dan neemt de bezorger de alcoholhoudende producten weer mee naar de supermarkt Je kunt de producten daar ophalen, of je kunt een berichtje sturen naar de klantenservice zodat we samen een andere oplossing kunnen zoeken.

14. Minimaal bestelbedrag

Het minimale bestelbedrag bij Supermarktbezorgd is 25 euro, exclusief statiegeld, bestel-of bezorgkosten.

15. Prijzen, aanbiedingen en acties

Voor onze producten betaal je altijd de prijs die het artikel kost op het moment van bestellen. Die prijs vind je op de bestelbevestiging. Sommige verse producten kunnen variëren in gewicht en aantal. De hoeveelheid die je geleverd krijgt kan dus een beetje afwijken van wat we in de website en app vermelden.

De actieprijzen van aanbiedingen in de website en app zijn alleen geldig als de producten op het moment dat je de bestelling afrekent (nog) in de aanbieding zijn. Op=op acties gelden zolang de voorraad strekt.

Bij sommige acties zit er een limiet op het aantal producten dat je kunt bestellen. Je krijgt automatisch een melding in de website of app zodra je het maximale aantal producten aan je winkelwagen hebt toegevoegd.

16. Betalen

Bij Supermarktbezorgd betaal je de boodschappen in de website en app, heel veilig en simpel. Dat kan in elk geval via iDEAL. Je krijgt automatisch de optie om via internetbankieren in de browser van je telefoon of tablet te betalen. Of via de bankieren-app van jouw bank, mocht je die hebben gedownload.

17. Bezorging

Supermarktbezorgd bezorgd van maandag tot en met zondag. Heb je een bezorgmoment gekozen? Rond je bestelling dan voor 22.00 uur de dag van tevoren af. We hopen natuurlijk dat je thuis bent op het moment van bezorgen. Maar mocht je er niet zijn, dan nemen we de boodschappen weer mee terug naar de supermarkt waar je hebt besteld. Je kunt ze dan dezelfde dag of de volgende dag bij je supermarkt ophalen. Neem wel van tevoren eerst even contact op met de supermarkt.

We doen natuurlijk ontzettend ons best om op het afgesproken moment aan je deur te staan, maar we kunnen onze levertijden helaas niet garanderen. Het komt gelukkig bijna nooit voor, maar er kan altijd iets gebeuren onderweg. We zijn daarom niet aansprakelijk voor late leveringen.

18. Retouren-Annuleren

Heb je iets besteld, maar wil je het bij nader inzien toch niet hebben? Dan kun je het product in veel gevallen binnen 14 werkdagen na de bezorging aan ons retourneren.

Door de beperkte houdbaarheid kunnen we helaas geen verse producten terugnemen. Onder verse producten vallen onder andere: vlees, vis, groente, fruit, diepvriesproducten, zuivel en kaas.

Goed om te weten: vaak is er een betere oplossing dan terugsturen, dus we raden je aan van tevoren altijd even contact op te nemen met de klantenservice.

Als je een bestelling wilt annuleren, dan kan dat tot de dag vóór bezorging om 22.00 uur. Neem dan direct vóór 22.00 uur contact op met de supermarkt. Het is helaas niet mogelijk om een geplaatste bestelling nog te wijzigen. Controleer voordat je de bestelling afrekent dus altijd goed of je het juiste bezorgmoment hebt gekozen en of alles wat je nodig hebt in je winkelwagen zit.

19. Privacy en veiligheid

Bij Supermarktbezorgd vinden we jouw privacy belangrijk en slaan we je gegevens veilig op. Op al onze diensten is het privacy- en cookiebeleid van Supermarktbezorgd van toepassing. Dat kun je hier lezen.

Uiteraard doen we ons best om de website schoon en virusvrij te houden, maar we kunnen dat niet voor 100% garanderen. Op Supermarktbezorgd staan links naar websites van derden en helaas hebben we geen invloed op de inhoud en het functioneren van die websites.

20. Intellectuele eigendomsrechten

Onze app, website en diensten zijn door intellectuele eigendomsrechten beschermd. De rechten op bijvoorbeeld logo’s, software, teksten en beelden liggen bij Supermarktbezorgd en/of bij de degene van wie wij een licentie hebben gekregen. Het is niet toegestaan om delen van onze app, website of diensten zonder onze uitdrukkelijke toestemming openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, anders dan voor persoonlijk gebruik.

Wat ook niet is toegestaan – houd je vast, dit moeten we even dichttimmeren – is: (a) een substantieel gedeelte van de inhoud van de app en/of website opvragen en hergebruiken en/of niet-substantiële delen van de inhoud van de app en/of website herhaald en systematisch opvragen en hergebruiken; en/of (b) soft- of hardwaretools (laten) gebruiken die erop gericht zijn door Supermarktbezorgd toegankelijk gemaakte informatie over te nemen, te spideren, te scrapen, te doorzoeken of op een vergelijkbare, niet door Supermarktbezorgd toegestane wijze te gebruiken.